Saturday, December 20, 2008

Kolej Beringin UITM 1

Pepagi lagi aku kuar umah, g UITM Kolej Beringin kt Jalan Klang Lama. Tempat yang aku tak pernah sangke aku akan sampi gak.hahaha..bukan ape, dah janji aku akan jadi model hidup utk student nurssing kat sane utk exam. cuak mmg cuak, tp bile tau ape task aku, aku relek sket.
Untuk session 1 & 2 aku jadi seorang penunggang motosikal yang kemalangan dan disyaki cedera pada bahagian leher. Jadi nurse akan pakaikan aku collar utk support tengkuk n leher aku dari mobilize.session 1 ok sket, xde masalah ngn student sgt, cume care ngn teknik dieorg kurang lah,riso pon ade bile dieorang pakaikan aku collar tuh terdongak gile aku..sampi pemeriksa tuh cakap, kalu tak selese cakap ae dik, kang xpasal panjang leher hari nih.aku yang dah dipakaikan collar tuh nak gelak xmampu sbb de collar tuh halang aku..hahaha
Session 1 habes agak lambt lah.tp ok lah.leher aku xsaket n xde kemalangan jiwa kat aku.hehe..yang paling sadis mase session 2, ramai yang dah agak2 tua session tuh so byk lah salah dieorg, aku nak tegur pon xtau caner, bg hint pon dieorg xphm,last2 pale n leher aku gak jadi mangsa,waaaa..saket maaa..
Then, sbb kesakitan aku mase session 2 tuh, aku ditukarkan jadi pesakit yang terseliuh akki sbb maen bola lak.nih ok sket.dapat lah aku belajar care nak balut kaki ngn betol.hehe..ilmu tuh ilmu.kutip slagi boleh..hehehe..tapi disebabkan aku tido pon pg tuh kol 4 lebih, mase dieorg tgh balut kaki aku tuh, aku yang keletihan tuh pon ter....hehehe..paham2 lah ape.
Session 3&4 selesai ngn cepat, aku yang lalok lagi penat tuh berusaha utk cergaskan badan balek..nantok lg..huhuhu..oleh kerna hari nih hari jumaat aku kene balek cepat utk solat jumaat.tp sampi2 jer kat umah aku terlelap.nsib anak buah aku kejut,kalu x terlepas jumaat aku..abes jer solat jumaat, tanpa makan n pape trus lelap sampi aku jage balek kol 4..oleh sbb kelaparan yang amat sgt, aku pon bgn dari tdo, g mandi bersiap n g goreng pisang utk mkn ngn anak2 buah aku n akak aku.tp kesan ngntok aku tak hilang2 gak sampi lps mgrib.sblm mgrb aku dah tertido, lepas mgrb pon aku tertido lg sampi lah si epi kejutkan aku ajak g makan..kaco tol die.aku barru nak rehat lame sket.huhuhu..tp aku terlelap gak smpi isyak..giler ngantok time tuh.pale penin, penat dll.epi ngn z ajak kuar mkn gak.pe lg.g la kuar ngn muke mamai tuh.

tapi malam nih adelah sejarah yang aku takkan citer kat sesape kcuali sorg mmbr baik aku tuh.sjrah yang aku rase xkan terpadam kot dari hidup aku.huhu..dah penat dah menulis..huahuahua..nangtok..penat.nasib sabtu aku sesi petang lak.huhuhu

No comments: