Friday, December 19, 2008

Hari yang terlalu singkat berlalu dengan pantas walau aku xsedia sgt hari nih. Pas Zuhur aku g training center utk setelkan hal document aku yg dihilangkan oleh MDeC and masalah aku xdpt nak access masuk website microsoft sbb aku lupe password n cannot retrieve balek maklumat yang sepatutnye aku dpatkan untuk betolkan alamat untuk microsoft hantarkan cert aku.
hari nih byk laluan mtr tutup.kene ikut jalan utama.saket hati sket lah sbb sstngh kenderaan bawak tah cam ape tah, nak masuk simpang xbg signal, nak masuk line sblh xbg signal n pape tah lg.tp nth la.xtau nak ckap ape.xtau dieorg dapat pendidikan dari mane memandu gitu.hurmm..byk nak tulis sbnrnnye.tapi ngantok..wahhh pagi nih nak kene gerak awal g uitm kolej beringin..waaa..kamon kamil.tdo cpt..

No comments: